maandag, april 24, 2006

Therapy?

Als je een tikje in de blues zit met je hoofd, hart en hele wezen, zijn er altijd truukjes die je weer de andere kant op helpen. Ik ga altijd gewoon maar met boekjes schuiven of met plantjes (dat laatstste is iets meer van de laatste tijd). Gisteren ben ik de hele dag druk geweest met het reorganiseren van AL mijn boeken. Het resultaat is echt heel leuk. Ik heb nu in mijn woonkamer een soort inloopkast/bibliotheek. Luie stoel erin, lampje erbij, te gek. Nu hebben de planten ook weer wat meer plek en juist in de buurt van het raam. Plantjes hebben licht nodig, boeken zijn daar juist niet dol op. Ik ook niet altijd...

Wel lullig dat brein weer besloot een mig-attack te starten vanmiddag. Ik heb een tablet gehad en zit nu in de kriebels (ding begint te werken). Ik ga maar efkes plat liggen en dan straks iets uit de koelkast vissen om te eten.

Kreeg wel nice e-kaartje van iemand met een opbeurend spreukje. Erg leuk..:-)

Geen opmerkingen: